De toernooicommmissie van het 60-PLUS toernooi bij HTV.
De toernooicommmissie van het 60-PLUS toernooi bij HTV.

60-PLUS tennisstrijd bij HTV

Algemeen

HALSTEREN - De Halsterse Tennisvereniging houdt van maandag 21 tot en met zaterdag 26 augustus weer de 60-PLUS clubkampioenschappen. Op sportpark de Beek wacht een sportieve week waarin de deelnemers met en tegen leeftijdsgenoten tennissen, samen lunchen en samen borrelen. Dit jaar wordt voor het eerst gespeeld volgens een andere opzet. Er kan alleen nog individueel aangemeld worden; deelnemers worden aan een tennispartner gekoppeld. Inschrijven kan voor dames- of herendubbel en gemengd dubbel. De organisatie is in handen van Dymph van Breda, Ton de Hoog, Thijs Koppers en Wim Speek.