
Man valt van trap
AlgemeenHOOGERHEIDE - Zondag is aan het begin van de avond een man van een trap was gevallen aan het Zandfort in Hoogerheide.
Vanwege de ernst van de melding werd ook assistentie gevraagd van de Rotterdamse traumahelikopter. Net voor deze in Hoogerheide was kon deze worden afbesteld. Het slachtoffer is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Over de ernst van zijn letsel zijn geen verder mededelingen gedaan.













