Logo halsterse-zuidwestkrant.nl
Matty Duijvelaar, Babiche van Nunen, Jack Groffen en Sandra van Uum staan voor u klaar.
Matty Duijvelaar, Babiche van Nunen, Jack Groffen en Sandra van Uum staan voor u klaar.

Het goede gevoel van De Hypotheekshop

BERGEN OP ZOOM – De Hypotheekshop geeft financieel advies, beantwoordt financiële vragen en helpt bij het afsluiten van hypotheken en verzekeringen. Maar meer nog dan dat: de Bergse vestiging van De Hypotheekshop is altijd bereikbaar en zorgt dat je begrijpt waar het over gaat, zodat je de beste keuze maakt en met een goed gevoel naar huis gaat.

Inmiddels heeft Matty Duijvelaar zo'n 35 jaar ervaring in de financiële branche, terwijl zijn collega Jack Groffen ook al 25 jaar actief is. Duijvelaar en Groffen kennen hun klanten, en weten wat belangrijk is voor hen. Bovendien is De Hypotheekshop onafhankelijk. De combinatie van die twee feiten maken dat de Bergse vestiging van De Hypotheekshop een plek is waar je als klant kunt rekenen op onafhankelijk en deskundig advies, dat op maat is gemaakt voor jouw persoonlijke situatie. Je kunt erop vertrouwen dat je buiten stapt met een goed gevoel van begrip door een adequaat advies.

Duidelijk verhaal

"Wat er in ons logo staat, 'een duidelijk verhaal', dat is ontzettend belangrijk", zegt Matty Duijvelaar. "Zorgen dat onze klanten de hypotheek vinden die bij ze past en die ze aankunnen, ook in de toekomst, ook in een mindere periode, dat is de verantwoordelijkheid van een goede adviseur. Bovendien is het aan ons om te zorgen dat alles duidelijk is. Wij nemen de tijd om voorwaarden begrijpelijk te maken, zodat onze klanten weggaan met het goede gevoel dat ze weten waarover het gaat."

Verantwoorde keuzes

"Over het algemeen is een hypotheek één van de grootste financiële verplichtingen die onze klanten aangaan. Dat betekent ook dat we klanten soms een spiegel moeten voorhouden. Natuurlijk willen wij de wens van onze klanten in vervulling zien gaan, maar dit moet wel passen binnen de juridische en verantwoorde kaders. We wijzen onze klanten dan ook op zaken waar zij wellicht niet aan hebben gedacht of waarvan zij niet afweten, zodat ze een weloverwogen en bewuste keuze maken."

Verzekering op maat

Ook op verzekeringsgebied hanteren Duijvelaar en Groffen dezelfde stelregel: onafhankelijk advies, afgestemd op de persoonlijke situatie, en helder uitgelegd, daar gaan ze voor.

"Premie is voor klanten vaak leidend, zeker bij bijvoorbeeld autoverzekeringen. Gemak, en een goede afhandeling wordt ook belangrijk gevonden. Maar wie gaat voor de laagste premie vindt vaak ook de slechtste voorwaarden. Wij kunnen uitleggen waarom een premieverschil soms te verantwoorden is, en omdat we werken met alle verzekeraars vinden we voor elke particulier, of voor elke MKB-ondernemer een passende verzekering." Om extra aandacht te kunnen geven aan de verzekeringen is collega Sandra van Uum als versterkende kracht in dienst gekomen bij Duijvelaar en Groffen.

Aandacht

Vaak is het begrip 'service' nogal ondoorgrondelijk, maar De Hypotheekshop in Bergen op Zoom kijkt er nuchter naar: "Wij nemen de telefoon altijd op, en zijn 's avonds op afspraak ook beschikbaar. Bovendien zorgen we ervoor dat onze agenda niet bomvol gepland is. Zo hebben we altijd ruimte voor klanten die langskomen met een onverwachte vraag of probleem. Wij hebben aandacht voor onze klanten en nemen voor iedereen de tijd. Dat werkt beter dan een advertentie. Ons doel is dat mensen hier niet alleen met een goed gevoel weggaan, maar ook weer met een goed gevoel terugkomen."

Meer berichten