Afbeelding

Gerrie Veraart: "Het lokale leven koesteren"

Algemeen

HALSTEREN - Intratuin Halsteren is de grootste Intratuin van Nederland, en daarmee bekend tot ver buiten Halsteren. Toch wil het Halsterse bedrijf het eigen dorp niet ontgroeien. Marketingmanager Gerrie Veraart zegt: "Wij zoeken binnen onze visie zo veel mogelijk de samenwerking met lokale partners, omdat we onze omgeving een warm hart toedragen en de relatie met ons dorp willen koesteren."

Belangrijke partner
De Halsterse Krant is voor ons een belangrijke partner, omdat het voor ons belangrijk is om crossmediaal aanwezig te zijn in diverse online- en gedrukte media." Online en op social media is Intratuin Halsteren zeer actief. Dat de Halsterse Krant zijn digitale vleugels uitslaat ziet Gerrie Veraart met plezier gebeuren, maar hij ziet dat gedrukte media nog altijd belangrijk zijn. "Gedrukte media zijn sfeervol en cultuurgebonden."

Facebook
Van onze 38.000 fans op Facebook is bijvoorbeeld minder dan 10% Vlaming. In België zijn gedrukte media nog steeds heel belangrijk, en ook hier in de grensstreek nemen ze nog een sterke positie in", zegt hij, "ik vind De Halsterse Krant een leuke krant, waar ik zelf ook graag in lees.

Storytelling
Lokaal nieuws is belangrijk, en voor ons als Intratuin is het belangrijk dat De Halsterse Krant ook de ruimte biedt voor storytelling. Zo kunnen wij ons verhaal kwijt, en laten zien dat we veel meer zijn dan 'zomaar' een winkel. Bovendien is het prettig zakendoen: de relatie is ontspannen en to-the-point. Er gaat nooit wat mis. Ik feliciteer De Halsterse Krant met haar 15-jarig bestaan, en vind dat we met alle lokale ondernemers ervoor moeten zorgen dat De Halsterse Krant nog veel jaren kan voortbestaan."